#15 Ревю: M.A.C.

Здравейте, госпожици!


Днешният пост е посветен на един страхотен козметичен бранд, а именно M.A.C. За първи път ползвам продуктите им и мога да споделя, че съм впечатлена от дълготрайността и качеството. Цената им не е ниска, но според мен инвестицията си заслужава. Не се притеснявайте да се поглезите с техни продукти, ако имате специален повод за това като мен - този месец празнувах рожден ден :)



M.A.C. Matte Mehr
Червилото е с матова текструра и много добра формула. Дълготрайно е и не се събира на устните. Единственият недостатък според мен е, че леко ги изсушава, но можете да нанесете балсам преди червилото и устните ви ще останат хидратирани и сочни.

M.A.C. Prep+Prime Fixing Spray

Спрейът за мен е истинско откритие, защото използвам пудра, хайлайтър и бронзант всеки път, когато се гримирам. Prep+Prime премахва неприятния пудрен ефект по кожата на лицето вследствие от напластяването на горните продукти. Можете да го използвате и като праймер преди да нанесете грима, но аз предпочитам да го ползвам като завършек.

Надявам се да сте харесали днешната публикация. Желая приятна неделя!

Чао от мен и до скоро в следващия пост!

Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP