#4 Ревю: NYX Professional Makeup

Здравейте, госпожици!


Днес ще отделя внимание на една от любимите ми козметични марки. Представям ви  NYX Professional Makeup! :)

Брандът е достъпен за българските потребители благодарение на Lilly Drogerie. Продуктите се предлагат в Сердика център (София) и Мол Галерия (Бургас).
Ето какво закупих аз.

Моята първа и едновременно с това най-страхотна придобивка от NYX е палитрата за хайлайт и контуриране Strobe of Genius Illuminating Palette. Цветовете са прости уникални, а блясъкът зашеметяващ. В една опаковка имате всичко необходимо за прекрасна визия - хайлайтъри в няколко цвята, цветове за контуриране на лицето и дори бронзант! Аз лично я използвам ежедневно и на път я взимам винаги с мен. Препоръчвам ви да я тествате. Цената й е около 36 лв.


 След това погледът ми се спря на този оранжев кремообразен руж. Аз просто обожавам ружове! Продуктът е супер икономичен и според мен си заслужава.

Със сигурност имам желание да изпробвам очните им линии, за които всички блогърки говорят, че са невероятни, както и техния спрей за фиксиране на грим. А вие впечатлихте ли се от някой продукт? Обмисляте ли покупка?

Чао и до съвсем скоро в следващия пост!
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP