#3 Ревю: trend IT UP

Здравейте, госпожици!


От около две седмици на българския пазар има нов козметичен бранд, собствена марка на дрогериите dm. Готови ли сте да ви представя trend IT UP? В настоящия пост ще намерите продукти на марката, които си закупих наскоро. Много съм доволна от качеството и trend IT UP веднага ми станаха фаворит. :))

Притежавам точно 7 продукта и мога да ви уверя, че не съжалявам ни най-малко за изразходените парични средства. Нещата им са бюджетни и предлагат лимитирани серии, които са доста иновативни. Също така ме впечатлиха и стабилните опаковки. 

 

 Започвам с компактната им пудра. Текстурата е приятна, имат доста цветове, но аз взех един от най-светлите, защото подхожда на кожата ми. Пудрата не се рони или разшрашва, идеална е за запечатване на течни продукти по лицето.

 От червилата, за съжаление, не останах достатъчно впечатлена. От марката могат да се постараят повече относно издръжливостта. Най-много ме разочарова покривното топ червило. Единствено него закупих от Германия и беше лимитирана серия. Става, ако желаете да използвате матово червило и да имате бляскав завършек. Базата е с леки блестящи частици, добре омекотява, но се оказа, че след около два часа червилото ми бързо се събра на устните. Прдполагам, че това се дължи на нея, а не на самото червило. Последният продукт за утни е това прекрасно лилаво-червено червило от лимитирана серия graceful feminity, което можете да закупите от магазините на dm България през месец юли и август.

Лаковете им още не съм ги тествала. Закупих ги, защото ми харесаха цветовете. От трите лака, които притежавам, единствено съм използвала UV-топ и трябва да си призная, че лакът ми издържа 6 дни без да се излющи. Мисля, че когато свърши, ще си го закупя отново.



Надявам се постът да е бил интересен и полезен за вас. Освен представените неща, марката предлага и интересни спирали, моливи за очи и устни и гланцове. Възнамерявате ли да разгледате продуктите на trend IT UP?



Чао и до скоро! ;)
Missllagos


* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.


Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel