#6 Ревю: Гел лакове за нокти на Catrice ICONails

Здравейте, госпожици!

В днешния пост съм подготвила да ви предствавя новите лакове на Catrice ICONails. Както предполагам знаете, от немския бранд Catrice наскоро обновиха колекцията си като подобриха формулата. Colour & Care гел лаковете съдържат маско от акай, което се грижи за ноктите и ги подхранва. Аз закупих няколко цвята от новите продукти, които ще представя по-долу.

Първият е и мой фаворит за лятото. Обожавам червено-прасковените нюанси. Името му е 06 Nails On Fire.




Закупих и този сет за маникюр и педикюр 11 Go For Gold! & 12 Creaming Of You (наличен в Германия, лимитирана серия). Прави ми впечатление, че цветовете са добре пигментирани и много покривни - дори един слой е достатъчен и при светлите и металически нюанси. Недостатък на линията на Catrice е, че лаковете не могат да спазят обещанието и да се запазят върху ноктите 7 дни без топ лак. Въпреки това, на мен ми допадат и възнамерявам да ги ползвам с удоволствие.



Другата новост при бранда (за съжаление до момента налична само за територията на Германия) са маркерите за нокти Catrice Nail Paint TO GO.  Аз си избрах този прекрасен розов цвят.

C05 Pink Pulse

П.П. Силиконовата гъбка поръчах от сайта AliExpress. Не съм доволна от работата, която върши, размазва течните текстури без да спомага да попият бързо и лесно по кожата и затова не ви я препоръчвам.

А вие обърнахте ли внимание на новите лакове на Catrice? Вече ги има заредени в дрогерии Лили.

Чао и до нови срещи!
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP