#5 Ревю: The Body Shop

Здравейте, госпожици!

Ако и вие като мен сте очаровани от продуктите за тяло на английския бранд The Body Shop, следващият пост е точно за вас.

Представям на вашето внимание два мои любими продукта - от лимитираната лятна серия Piñita Colada: душ-гел с аромат на ананас и кокос и подходящо към него масло за тяло. 
The Body Shop предлагат още доста серии, като за лятото според мен са най-подходящи Piñita Colada и Virgin Mojito.
Ако проявявате интерес и се чудите откъде в България можете да поръчате продукти на компанията, разгледайте сайта https://mybodystore.bg/


Аргановото масло за коса и тяло е със страхотен и ненатрапчив аромат. За съжаление, не ми допада, че впръскано на косата се усеща доста мазно. Препоръчвам, ако сте се спрели на този продукт, да нанасяте съвсем малко количесто от него. Хубава новина е, че можете да го използвате дълго време, защото ще свърши бавно. :) Върху кожата усещането е, че тя става мека като кадифе. Същевременно е подхранена и хидратирана. Аз използвам това олио предимно през летния сезон. Продуктът е идеален за тези от вас със суха кожа.


Това е от мен за днес и ще се видим скоро в следващия пост!
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP