#12 Ревю: Покупки от Турция (Одрин) - Pastel, Flormar, WetnWild, Sleek

Здравейте, госпожици!

Наскоро се завърнах от Турция и бързам да ви покажа новите си козметични придобивки от Одрин.

Като за начало минах през Erasta Mall и напазарувах от магазина на Flormar

Имаше 50 % намаление и въпреки ниските цени все още се намираха почти всички продукти на бранда. Аз се спрях на гланцая им за устни Wild Fruits. Признавам си, че ме впечатли синята опаковка, наподобяваща балсамите на eos. Другият продукт, който закупих бе от лятната им колекция - червило 03 Amazon Rosewood - металически цвят с розов подтон. 


Последната ми придобивка от Flormar са тези матови сенки за очи, които имат дискретни отблясъци Matte Terracotta Eye Shadow в цвят Pixie Dust. Продавачката в магазина обърна внимание, че могат да се използват и като хайлайтър.

Отдавна в Инстаграм заглеждам снимки на блогърки, които показват новия хайлайтър на Wet n Wild - MegagloPrecious Petals е цветът, който подбрах според тена ми в момента. 
Matte Me Metallic на бранда Sleek Roman Copper също се нарежда сред Must-have продуктите ми за летния сезон. 


 От дрогериите Watson's и Gratis попълних колекцията си от лакове за нокти. Обожавам пастелните цветове за лятото, затова побързах да купя два лака на Pastel. Единият Soft Pop в прасковено, а другият от серията Nude в бледо розово. От щанда на Wet n Wild си харесах и синия лак.




Надявам се постът да е бил интересен. Вие притежавате ли продукти на някоя от споменатите по-горе марки?

Чао от мен и до нови козметични срещи! :))
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP