#13 Ревю: Essence Cosmetics part 2

Здравейте, госпожици!


В настоящия пост продължавам с козметиката на Essence. Ще представя на вашето внимание колекцията ми, някои от които мои много любими продукти.

Ето и снимка на цялата колекция :)


Започвам с продуктите за устни. Обожавам матовото червило в цвят 02 MATT MATT MATT - много естествен нюд нюанс. Глосът е от пролетния брой на списаие Glamour и е с мокър ефект, доста приятен цвят и мноооого блясък. Частиците на скраба са фини, но добре ексфолират устните. Не ми допада, че консистенцията му е по-мазна и някак лепнеща. Серията Girls just wanna have fun беше лимитирана и вече не е налична.


И...продължавам с едно ярко розово матово червило от валентинската колекция на марката. Към него закупих и червен молив, който комбинирам с останалите червени червила, които притежавам. Не съм особено впечатлена от тази лимитка, определено има и доста по-добри.

Не пропускайте да обърнете внимание на новата лятна лимирирана серия Cubanita. Според мен тя определено си заслужава. Аз имам единствено този балсам Balmy tint, но го използвам всеки ден. В зависимост от индивидуалното ph на устните ви, цветът се изменя. Доста ефектен балсам с приятен летен аромат. 



Време и да ви покажа един продукт, който тотално ме разочарова. Имах намерение да го ползвам под червилото си за устни с цел то да издържа по-дълго време. За съжаление, очакванията ми не се оправдаха, дори напротив. Имам чувството, че с тази база за устни, червилото се изтрива още по-бързо. 


А ето и един сет за контуриране и хайлайт, който използвам когато съм на път и не искам да нося обемни продукти в куфара си. Върши перфектна работа и съм доволна от ефекта, който създава. Отново е от лимитирана серия, която носи закачливото име Me&myUmbrella.


Завършвам с лаковете за нокти - една моя голяма страст. :D Всичките си ги обичам, в колекцията ми има по нещо за всеки вкус, сезон и повод. Някои матови, други лъскави, трети металически. Много ми допада и грижата за нокти на бранда. Олиото с арганово масло подхранва ноктите ми, докато лакът с лимонов екстракт ги предпазва от вредните химични съставки и от пожълтяване.



Надявам се да е била интересна колекцията ми.
А вие харесвате ли продуктите на Essence Cosmetics?

Чао и до скоро в следващия пост!
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP