#8 Ревю: AURA Cosmetics part 2

Здравейте, госпожици!

Това е продължението на поста за сръбския бранд AURA. В него ще намерите информация относно матовите им червила и коректора за прикриване на тъмните кръгове под очите.

Започвам с матовото червило Matte Longlasting Lip Cream. Моят цвят е 602 Ring a bell. Честното ми мнение е, че червилата са дълготрайни, но изсушават устните. Затова е нужно да слагате балсам непосредствено преди да нанесете червилото. Аз много харесвам подобни течни матови червила и ги предпочитам пред стандартните, които приличат на обикновено червило. От AURA са се погрижили за голямо разнообразие от цветове. Силно препоръчвам ако минавате през /Elitis/ Елитис или  IVIS /Ивис/ да им хвърлите едно око.



Коректорът също е добър и с приятна консистенция. За моята кожа най-подходящ се оказа цветът 306 Natural. Единствено не ми допада и ме притеснява фактът, че мирише на химикали. 

А ето и суочове на двата продукта. :)




Чао и до скоро в следващия пост!
Missllagos

* Постът не е спонсориран, всички продукти съм закупила сама.

Коментари

Популярни публикации от този блог

#11 Ревю: Моливи за устни

#2 Ревю: L'Oreal Paris Pure Clay Face Cleansing Gel

#3 Ревю: trend IT UP